Zamów książkę

Dowiedz się jak tworzyć skuteczne kampanie

Czym jest AdWords 360°. Katalog Skutecznych Kampanii?

 

To pierwszy na polskim rynku katalog kampanii skierowany do osób, które znają program Google AdWords i szukają inspiracji do rozwoju swoich kampanii. Ci mniej doświadczeni będą mieli szansę poznania narzędzia Google, które od lat skutecznie wspiera rozwój firm na całym świecie.

Książka nie podaje gotowego rozwiązania na skuteczną kampanie, ani nie prowadzi użytkownika po etapach jej tworzenia. Książka pokazuje jak potężnym narzędziem reklamodawca dysponuje i jak światowe marki potrafią wykorzystywać jego potęgę w swoich działaniach. To 30 case study marek, które odniosły sukces na światowych rynkach – dlaczego? Bo angażowały użytkowników do interakcji.

Książka ma jeszcze jeden cel. Uruchomić wyobraźnię czytelnika i skłonić go do kreatywnego myślenia. Tylko nieszablonowe podejście, w dobie Internetu, może przynieść reklamodawcy efekt.

Adwords 360 składa się z 5 kluczowych rozdziałów. Każdy rozdział to inny kanał promocji: wyszukiwarka, sieć reklamowa, Youtube, Mobile oraz osobny rozdział poświęcony innowacjom. W ramach każdego rozdziału czytelnik dowiaduje się jak Internauci wykorzystują poszczególne kanały w poszukiwaniu informacji oraz w jaki sposób marki potrafią odpowiadać na ich potrzeby wdrażając na rynek nowe produkty.

Każdy fanatyk internetowej reklamy znajdzie w książce coś interesującego dla siebie.

 

adwords360_okładka

 

Zamów Książkę      Zajrzyj do książki

 

 

Opinie o książce:

 

Książka, którą trzymasz w rękach, według autorki jest niezwykła. Rzeczywiście! Jest ciekawym zbiorem pomysłów i doświadczeń marketingowych z wykorzystaniem internetu – w formie katalogu. Wybrane i zaprezentowane w książce przykłady kampanii i wykorzystania dostępnej na rynku platformy reklamowej Google AdWords przez wiele światowych marek daje ciekawy przegląd możliwości i podsuwa pomysły na własne działania i strategie. Polecam lekturę wszystkim tym, którzy dopiero planują wdrożyć program Google AdWords w swojej strategii marketingowej, oraz tym, którzy już działają w tym obszarze.

Przemysław Modrzewski

Przemysław Modrzewski

Analytics Advocate at Google, CEO at marketinglab.pl Strona www

Jeśli wydaje Ci się, że kampania reklamowa w Google to: „Mamy najlepszy produkt, kliknij tutaj!”, Twoje myślenie jest mocno ograniczone. A książka Pauliny pomoże Ci to ograniczenie zburzyć. Kampanie reklamowe w internecie mogą być kreatywne – to po pierwsze. Ale po drugie, ważniejsze – Paulina pokazuje kampanie, które działają. Nie jest to więc „sztuka dla sztuki”, ale twarde dane i techniki, które z jednej strony zainspirują Cię do mądrzejszego wykorzystania potencjału internetu, z drugiej zaś sprawią, że nie będziesz wyrzucać pieniędzy w błoto. Taką książkę właśnie trzymasz w rękach.

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Wszechojciec at MIDEA Strona www

Książka Pauliny jest zarówno świetnym przewodnikiem dotyczącym budowy obecności marki na YouTubie, jak i usystematyzowaniem wiedzy dla wszystkich, którzy już w tym serwisie działają. Zestawienie twardych danych zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji marketingowych, a prezentacja najlepszych case studies pozwala spojrzeć na działania video marketingu od strony mocno praktycznej. Zdecydowanie polecam!

Marcin Jaśkiewicz

Marcin Jaśkiewicz

CEO at Younited.co Strona www

Książkę warto potraktować jako drogowskaz prowadzący czytelników po zagadnieniach z obszaru digitalu, jak również działaniach podejmowanych przez marketerów i agencje, z którymi niejednokrotnie jako konsumenci mamy styczność na co dzień. Dobór zgromadzonych materiałów oraz poparcie ich realnymi wynikami, których zebranie nie jest łatwe, potwierdzają, że tytuł ten to swoiste kompendium wiedzy, z którym warto zapoznać się jak najszybciej.

Tomasz Sawicki

Tomasz Sawicki

Senior Campaign Architect at DDB&tribal

 

Patroni medialni:



logo_FB
NM_logo
Marketer_logo